Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 17, 2010
Image Size
615 KB
Resolution
481×2249
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,733
Favourites
102 (who?)
Comments
32
Downloads
20
×
APH: HBD Italy-Countdown Day2 by estrellaMDF APH: HBD Italy-Countdown Day2 by estrellaMDF
Part 1 >> [link]

Ahh, it's so late. ToT
There are still 2 more parts to this before it ends. OTL
Tomorrow I have a test so I'll have to revise for a bit first. I guess part 3 and 4 will have to be wait until tomorrow... or maybe a little later... orz

Anw, happy birthday! Lovino and Feliciano!! XDDDD
Ehhh, I love you guys so much!! X3


-----
Italy brothers from Axis Powers Hetalia (c) Himaruya Hidekaz
Add a Comment:
 
:iconmikuada:
Mikuada Featured By Owner Aug 2, 2011  Student Photographer
Oh that was so cute! It made me laugh so much~!
Reply
:iconnikore108:
Nikore108 Featured By Owner Mar 17, 2011
This is too cute, I love parts 1 & 2. Can't wait for 3 & 4!! Great job! And your cart is NOT fail, it's awesome. Like your art style :heart:

Happy Birthday Veneciano & Romano~ Much pasta love, ve~~ :love:
Reply
:iconkt-chewy:
KT-Chewy Featured By Owner Mar 15, 2011  Hobbyist Digital Artist
I shall be waiting for the next strips~ o3o
Reply
:iconanimegurl64:
animegurl64 Featured By Owner Dec 25, 2010
are you ever gonna finish this?
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Dec 26, 2010  Hobbyist Digital Artist
ehehe, maybe in their upcoming birthday... T-T (Mean it took me one year to continue, haha. orz)
Reply
:iconroyal-guard-lover:
Royal-Guard-Lover Featured By Owner Apr 26, 2010  Student Digital Artist
Mna that shopping cart panel is adorable...

its so cute! it would make a cute journal header or something!
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Apr 27, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thank you! : D
First I thought it really fails. ;u;
I'm glad many ppl like it.

If you want to you can use it... >.< If you want to... lol
Reply
:icongreatmastercami:
GreatMasterCami Featured By Owner Mar 18, 2010  Student Traditional Artist
Oh god I just love the first pic of Romano SO MUCH!!! Really adorable! Can't wait untill next part~:heart::iconiluplz:
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Mar 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hehe, thanks.^^
I don't think I can continue soon though, my labtop are taken away. :'(
However, maybe I will install the tablet on this computer instead.^^
Reply
:iconagehaskye:
agehaskye Featured By Owner Mar 17, 2010   Traditional Artist
Romano pulling shopping cart is so cute!! >//A//<
So Germany will come after all? XD
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Mar 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thank you! XDDDDDD
Hmm, maybe, maybe not. ;P
Reply
:iconagehaskye:
agehaskye Featured By Owner Mar 20, 2010   Traditional Artist
:iconsrsgermanyplz: w-why
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Mar 21, 2010  Hobbyist Digital Artist
:iconsitalyrapefaceplz: r u sure, u really wanna know...

lol. THAT PLZ IS EPIC! XDDD
anw, its not a fixed idea yet but im sure he'll show, in the last part at least.
For now, let me enjoy drawing these two first. lol.
Reply
:iconagehaskye:
agehaskye Featured By Owner Mar 21, 2010   Traditional Artist
:iconcreepygermanyplz: ...yes please.

ooh so there will be another continuation! 8DD <3
can't wait! XD
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Mar 22, 2010  Hobbyist Digital Artist
:iconlovinoplz: ...what the...


srsly, why are there so many wierd Germany icons!! Ahh, I wish Romano will have more too.D:
Yea, I think about 2 parts more. I'm just busy w/ school so I cant draw it now. :/
Reply
:iconagehaskye:
agehaskye Featured By Owner Mar 22, 2010   Traditional Artist
:iconcreepygermanysparkle: what's what?

good luck with your school, then! ;o;/
so far I only found these:
:iconragemanoplz::iconyayromanoplz::iconromanochuplz::iconchibisitalyplz::iconchibiromanoplz::icondamnitplz::iconromanoplz::iconromanoishorrifiedplz::iconhappyromanoplz::iconromanosparklesplz::iconsexyromanoplz::iconlovinoplz::iconsitalyrapefaceplz:
you should make some too if you can't find any plz you want XD
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Mar 23, 2010  Hobbyist Digital Artist
:iconromanoplz: what kind of expression is that!!

oh, I haven't seen this one yet! :iconragemanoplz:
That's a good idea. XD Maybe I should do so when I have time :3
Reply
(1 Reply)
:iconjustalittlebitof:
Justalittlebitof Featured By Owner Mar 17, 2010
This is so damn cute!! (the shopping cart too, even if you want believe me). And yes, Romano, everyone knows you want to please no one... XD
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Mar 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thank you!
And ok, I'll believe you! XD

Of course, everyone knows. lol.
Reply
:iconjustalittlebitof:
Justalittlebitof Featured By Owner Mar 17, 2010
I said want? won't... -_-'
Reply
:icontenientesumimi:
TenienteSumimi Featured By Owner Mar 17, 2010
xDDDD hahaha
I love it~
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Mar 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thanks! XDD
Reply
:icontenientesumimi:
TenienteSumimi Featured By Owner Mar 20, 2010
U're welcome~!
Reply
:iconhipanda89:
hipanda89 Featured By Owner Mar 17, 2010
Aha, it's so cute :love:, don't worry, you can still make it as belated BD gifts XD! I'll be watching >w<!!!
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Mar 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thanks! :)
Hehe, that's good then.^^
Reply
:iconhyperal-bhedgirl:
HyperAl-BhedGirl Featured By Owner Mar 17, 2010  Student Digital Artist
That's even more adorable than the last one! >w<
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Mar 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
really? XD
Thanks!! Is it because Romano is kind of the main focus. ;D
Reply
:iconhyperal-bhedgirl:
HyperAl-BhedGirl Featured By Owner Mar 17, 2010  Student Digital Artist
Yeah,or both is adorable really x3
You're welcome :'D That might be it xDD
Reply
:iconestrellamdf:
estrellaMDF Featured By Owner Mar 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
That's true. XD
I really love them both.^^
Reply
:iconhyperal-bhedgirl:
HyperAl-BhedGirl Featured By Owner Mar 18, 2010  Student Digital Artist
x3
Me too^^
Reply
Add a Comment: